Satış süreçleri ve kampanyalar hakkında bilgi almak ister misiniz?
Hemen size ulaşalım.
Togg olarak, kişisel verilerinizi iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi ve Gizlilik Bildiriminde düzenlenen diğer amaçlar dahil olmak üzere sınırlı amaçlar için işliyoruz. Ayrıntılı bilgi için lütfen inceleyin Gizlilik Bildirimi.
Gönder
Teşekkür ederiz, başvurunuz başarıyla iletildi.
Başvurunuz gönderilirken bir hata oluştu. Lütfen tekrar deneyin.
Sipariş & Bilgi
Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl T10X siparişi verebilirim?
Nasıl teslimata hazır T10X alabilirim?
T10X'imin son fiyatını ne zaman görebileceğim?
Aracı evime, işyerime veya dilediğim konuma gönderebilir misiniz?
Teslimat randevuma gelirken hangi belgeleri getirmeliyim?
T10X’imin konfigürasyonunu yaptım ve siparişimi verdim. Sonraki adımlar neler olacak?
Akıllı cihazımı sipariş ettikten sonra konfigürasyonunu düzenleyebilir miyim?
T10X'imi başka biri teslim alabilir mi?
Mevcut aracımı takas edebilir miyim?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen bize ulaşın.
Togg hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyor?
Dilediğim bankadan kredi çekip finansman kullanabilir miyim?
Togg Akıllı Cihazı için sunulan finansal ürünler hakkında bilgileri nerede bulabilirim?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen bize ulaşın.
Tescil süreci hakkında bilgi alabilir miyim?
Özel plaka alabilir miyim?
Özel Tüketim Vergisi (ÖTV) ödemeden gümrük teslimatı yapabiliyor musunuz?
Plaka numaramı ne zaman alacağım?
T10X'imi tescil etmeden teslim edebilir misiniz?
İkametgahım olmayan bir ilden plaka kodu alabilir miyim?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen bize ulaşın.
Şarj etme yöntemleri nelerdir? Şarj yöntemleri arasında bir fark var mı?
Duvar tipi şarj ünitesini nasıl alabilirim? Keşif süreciyle ilgili bilmem gereken bir konu var mı?
Ev tipi şarj kablosu akıllı cihaz paketi içinde sunuluyor mu?
T10X'im tam şarj olmadan şarj işlemini durdurabilir miyim?
Duvar tipi şarj ünitesi almadan önce nelere dikkat etmeliyim?
Duvar tipi şarj ünitesi kurulum talebi için ne yapmalıyım?
T10X'I şarj etmem ne kadar sürer?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen nazikçe bize ulaşın.
Teslimattan önce T10X’im için herhangi bir sigorta yaptırmam gerekiyor mu?
Zorunlu trafik sigortası ve kasko yaptırmak zorunda mıyım?
Teslimat tarihinden önce sigorta yaptırabilir miyim?
TruGuard nedir?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen bize ulaşın.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptalinin sisteme işlenmesi ve ön ödeme tutarının hesabıma geçmesi ne kadar sürer?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen bize ulaşın.
Teslimat dönemimle ilgili net bilgiye nasıl ulaşabilirim?
Teslimat öncesi test sürüşü yapma imkanım olacak mı?
Talepte bulunsam istediğim bir adrese teslimat yapabilir misiniz?
Teslimat randevuma neler getirmeliyim?
Bütün illerde teslimat gerçekleşecek mi? Yoksa belli noktalarda mı yapılacak?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen bize ulaşın.
Servis ağı nasıldır?
Servis sıklığı nedir?
Parçalarını ne sıklıkla değiştirmem gerekir?
Elektrikli otomobil ekstra bakım gerektirir mi?
Teslimat tüm illerde mi gerçekleşecek, yoksa belirli yerlerle mi sınırlı olacak?
Bakım pahalı mıdır?
Garanti süresi ne kadar?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen bize ulaşın.
Togg’a hangi kanallardan ulaşabilirim?
Aradığınızı bulamazsanız, lütfen bize ulaşın.